font resizer

Φύγε Yorda, κρατάω light gun!

Νεύραααα… Όλα μου φταίνε. Η χαμηλή ταχύτητα του internet, το τσουλούφι που πετάει και κάθομαι μισάωρο τον καθρέφτη να το ισιώσω, το πολύ κρύο νερό, το πολύ ζεστό νερό, το DVD που καίγεται πριν ολοκληρωθεί η εγγραφή του, το ρεύμα που κόβεται πριν προλάβω να κάνω save πριν τον τελευταίο αρχηγό, οι χαρακτήρες βιντεοπαιχνιδιών που έχουν δημιουργηθεί για να εκτοξεύουν την πίεση μου σε επίπεδα Φ.Π.Α., η παραγγελία ενός βιβλίου που έκανα εδώ και ένα μήνα και ακόμα να έρθει…
Α ναι, το προτελευταίο μπορώ να το κάνω θέμα. Ας ξεσπάσω πάνω τους:

Dora η μικρή εξερευνήτρια:
Δεν μας έφτανε που σε τρώγαμε στη μάπα κάθε σαββατοκύριακο στο καρτούν έπρεπε να βγεις και παιχνίδι; Γιατί; Για να μας ρωτάς συνέχεια που είναι ο χάρτης, που είναι ο κλέφτης, που είναι το βουνό, που είναι η αγριομολόχα; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ RESET την τρέλα μου; Θα σου ’λεγα που είναι όλα αυτά αλλά έχεις χάρη που διαβάζουν και ανήλικα. I hope you die an agonizing death, mean bitch…
Ώπα και σε τρίο το Ντοράκι…

Ling Xiaoyu - Tekken:
Σταμάτα να συμμετέχεις στο Tekken αν δεν έχεις σοβαρό λόγο. Που έχεις γίνει ολόκληρη γαϊδούρα και ακόμα το όνειρο σου είναι να χτίσεις λούνα παρκ... Πήγαινε βρες τον Paul να ξαλεγράρεις κορίτσι μου. Και σταμάτα να κυκλοφορείς με το δύσμοιρο Panda που το ντύνεις σαν να είναι έτοιμο να βγει στο κλαρί... Σου είναι δύσκολο, επίσης να σταματήσεις να είσαι συνέχεια μες την τρελή χαρά και την ατέρμονη βλακεία;;; Μου έχεις σπάσει τα νεύρα.
Κοίτα χαρά το άπατρο…

Yorda - ICO:
Πόσο δύσκολο είναι να σταθείς για λίγο μόνη σου, χωρίς βοήθεια; Μήπως να αρπάξεις καμία βέργα και να βοηθήσεις να σωθούμε; Πόσο άχρηστη μπορεί να είσαι ώστε να κάθεσαι στην ίδια μεριά και να μην αντιστέκεσαι ούτε όταν σε τραβάνε οι εχθροί; Πόσο θέλω να σε αφήσω να σε κατασπαράξουν και να ησυχάσω. Τι μπορείς να κάνεις μόνη σου;;; Τι;;; Εκτός του να πεθάνεις ή να στέκεσαι ακίνητη; Ούτε να τρέξεις δεν μπορείς, πρέπει να σε τραβάω από το χέρι. Άχρηστη.
Θα σ’ το ξεριζώσω και θα σ’ το βάλω εκεί που ξέρεις…

Σκύλος - Duck Hunt:
Τι γελάς ρε κόπρο; Ποιος σε ταΐζει; Ποιος σε πλένει; Ποιος σε τρέχει στον κτηνίατρο; Και ποια η ανταπόδοση, να γελάς όταν δεν πετυχαίνω την ηλίθια πάπια! Αχάριστο τετράποδο... Για να ξεχάσω να πάρω Friskies να δούμε ποιος θα γελάει μετά...
Γέλα ρε μούργο, γέλα…

Tom Nook – Animal Crossing: Ρε παλιοτοκογλύφε... Σου ζήτησα εγώ άλλο όροφο; Σου ζήτησα να μεγαλώσεις το κωλόσπιτο μου; Που είμαι αναγκασμένος μια ζωή να μαζεύω μήλα, αχλάδια, κατσαρίδες, αράχνες, κουτσομούρες και ότι πετάει και κολυμπάει για να ξεχρεωθώ. Που να σου καεί η ταμειακή. Που να σου υποτιμηθούν τα Bells. Που να σου κλέψει τη δουλειά ο Redd.
Έτσι γλέντησες κι εμένα το κορμί μου…

Peach – Super Mario:
Τι θα γίνει κούκλα μου; Γίνεται να καλέσεις μια φορά τον Mario στο κάστρο και να μην κλεφτείς; ΜΙΑ ΦΟΡΑ! Μην το παίρνεις πάνω σου επειδή δεν υπάρχει άλλη γυναίκα στο Mushroom Kingdom … Δεν θα σκάσει ο Mario, θα βολευτεί με κάνα μανιτάρι στο τέλος. Κι εσύ κάτσε να ξεσκατίζεις τα 7 παιδιά του Bowser, παλιοξενέρωτη ανοργασμικιά.. Δεν σε ξανασώζω μωρή, κάτσε με τη σαύρα... Αι σιχτήρ.
Αυτός σου αξίζει παλιοτσουλάρα…

Jason - Heavy Rain: Επειδή εσύ μας βγήκες υπερκινητικό και δεν μπορείς να βάλεις κώλο κάτω θα πρέπει να σε κυνηγάμε σε ολόκληρο το mall; Είσαι κουφός;; Jason, Jason, JASON. Πόσο δύσκολο είναι να κάτσεις σε μια μεριά ρε κωλόπαιδο; Έχω ξελαρυγγιαστεί να φωνάζω (ή να πατάω το Χ anyway) και εσύ με γράφεις... Στο τέλος τι κατάλαβες; Την πάτησες – ή μάλλον σε πάτησαν. Και πάει και το μπαλόνι, 2 δολάρια παρακαλώ, βάλε και τα έξοδα της κηδείας και πόσα θα μου πάρει ο ψυχολόγος για να ξεπεράσω την απώλεια… Μου κόστισε(ς) πολύ…
Ακόμα το κλαίω το μπαλόνι…